Magyar Szakos Hallgatói Érdekképviselet

A magyar SzHÉK interaktív honlapja a hallgatóknak.

Térkép

BA választás eredmény

2010.03.23. 17:08 | Gyenese Péter | Szólj hozzá!

Nagyon köszönjük a szavazataitokat a Magyar SzHÉK nevében!


Birtók Lili

ELTE BTK HÖK Tanulmányi Bizottság tag
Magyar IK tanulmányi referens
06-20-545-6102
birtoklili@gmail.com

Másodéves magyar szakos-művelődéstudomány szakirányos hallgatóként a színháztudomány mellett a hallgatók tanulmányi ügyeivel foglalkozom, több szabad színházi társulatnak is tagja vagyok. Szeretem a kortárs magyar irodalmat és a gumicukrot.


Jenkei Dániel
ELTE BTK HÖK Kommunikációs Bizottság elnök
Magyar IK alelnök
06-70-938-6576
fcbayern89@hotmail.com

Harmad
éves magyar szakos hallgató. Sok mindent szeretek, de fő hobbim a szhékes választásokon való indulás.


Kozma Levente
ELTE BTK H
ÖK Kollégiumi Bizottság elnök
Kollégiumi Hallgatói Önkormányzat sportreferense
ELTE KCSSK Bölcsész Diákbizottságának tagja

kozmalev@gmail.com

Másodéves magyar szakos hallgató vagyok, ami viszont ennél fontosabb, egy remek egyetemi közösség tagja, sok értékes ember barátja, ismerőse. Ez a közösség, és ezek az emberek vezettek rá arra, hogy az idei választásokon elinduljak, és képviseljem érdekeiket a tőlük kapott bizalom jegyében legjobb tudásom szerint.


Keresztes
B
alázs
Magyar SzHÉK alelnök
06-30-288-2404
keresztes.balu@gmail.com

Elsőéves magyar szakos
hallgató vagyok. A szakomon belül az irodalomelmélet és a világirodalom, rajta kívül az angolszász kultúra, a japán nyelv és a mitologikus világképek érdekelnek - ha jól emlékszem. A kevés szabadidőmben kiélvezem annak az örömét, hogy szabadon válaszott műveket olvashatok, vagy kocsmázok.
A tavaszi félévtől engem választottak a
magyar SzHÉK alelnökének, és ezért nem csak a SzHÉK 'öregebb' tagjainak a bizalmát köszönöm, hanem a Tiéteket is, akik egyáltalán támogattatok, hogy elindulhassak ezen az úton. A jövőben igyekszem mindennemű belső és külső elvárásoknak megfelelni, ezért is biztatok mindenkit, hogy a problémáival nyugodtan közelítsen engem, örömmel segítek.


Hegedűs
Máté
06-30-329-7088
hegedus.mat@gmail.com

Elsőéves magyar szakos, orosz minoros hallgató vagyok. A gimnáziumi éveimet Vácon töltöttem, és már ekkor kizárólag a jelenlegi szakom iránt érdeklődtem. Szabadidőmet (ha akad olyan) - jó magyaroshoz híven - főleg olvasással ütöm
el.
Köszönöm a rám adott szavazatokat és ha bármiben segíthetek forduljatok hozzám bizalommal:)


Gyenese Péter
M
agyar SzHÉK kommunikációs referens
06-30-613-7107
gyenoe@gmail.com

Elsőéves hallgató vagyok a magyar szakon. Egy félévvel ezelőtt útjára indítottam a
HTB-t, ami reményeim szerint egy központi adat- és információbázissá növi ki magát az évek során. E mellett célom a hallgatók minél szélesebb körű tájékoztatása, és egy kommunikációs, információs bázis kiépítése, integrálása a hallgatóknak.
Szabadidőmben sokadéves informatikus vagyok, e mellett érdekes, de bölcsész szakon nem szokatlan hobbiknak hódolok.
Végül pedig köszönöm bizalmatok.


Braun Barna
Magyar SzHÉK kulturális referens
braunbarna@gmail.com

Elsőéves magyar szakos hallgató vagyok, szeretem az egyetemet, a hallgatótársaimmal jól kijövök, és úgy veszem észre, hogy ők is velem. Kéréseiteket igyekszem teljesíteni, kérdéseiteket megválaszolni. Köszönöm, hogy eddig is megtiszteltetek ezzel a bizalommal. A FÉL című irodalmi lap szerkesztőjeként otthon vagyok a szervezésben, a tervezésben is. Remélem bizonyítani tudom rátermettségemet a hallgatói érdekképviselet kötelékében is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mszhek.blog.hu/api/trackback/id/tr501862876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása