Magyar Szakos Hallgatói Érdekképviselet

A magyar SzHÉK interaktív honlapja a hallgatóknak.

Térkép

BA-s választás 2009.

2009.03.07. 18:56 | Smid Róbert | Szólj hozzá!

 

 

 

 Kell egy csapat:

 Érted, Értetek

 

 8 hely, 8 jelölt


 

 

  

 

 

Sziráki Zsófia vagyok, harmadéves magyar-finnugor           (-orosz) szakos hallgató. A Finnugor Tanszék életében eddig is aktívan részt vettem, és nagyon örülök, hogy lehetőségem nyílik arra, hogy egy sokkal nagyobb hallgatói közösséget is segíthessek ötleteimmel, munkámmal. Kérlek, szavazzatok rám is, bizalmatokat tevékenységemmel meg fogom hálálni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kozma Levente (22) elsőéves magyar szakos hallgató vagyok, ami viszont ennél fontosabb, egy remek egyetemi közösség tagja, sok értékes ember barátja, ismerőse. Ez a közösség, és ezek az emberek vezettek rá arra, hogy az idei választásokon elinduljak, és képviseljem érdekeiket a tőlük kapott bizalom jegyében legjobb tudásom szerint. Ha lehetőségem nyílik rá ennek függvényében akarom végezni a munkámat mindannyiunkért! 

 

 

 

 

 

 

 

 

Smid Róbert vagyok, harmadéves magyar-irodalomtudomány szakos hallgató, mintegy három éve dolgozom a Magyar SzHÉK-ben, január vége óta pedig a Magyar Intézet(ek) Képviseletének (IK) az elnöke vagyok. Remélem az utóbbi évben is elégedettek voltatok a munkámmal, és minden felmerülő problémát meg tudtam oldani, illetve a kérdéseitek sem maradtak megválaszolatlanok. Továbbra is értetek szeretnék dolgozni a csapatommal együtt; igyekszünk, hogy a hallgatók és oktatók érdekei szintézisben a BTK minden magyar szakosának a javát szolgálják.

 

 

 

 

 

 

Torma Mária vagyok, másodéves magyar szakos hallgató. Egy éve lettem a Magyar SzHÉK tagja. Dolgoztam a HÖK Esélyegyenlőségi Bizottságában, a Katapult Mentorprogramban, gyakornok vagyok a Nyelvtörténeti, Szociolingvisztikai és Dialektológiai Tanszéken, és igen, kedves másodévesek, én vagyok az egyik őrült a II. évfolyam levelezőlistájáról, aki záros határidőn belül válaszol leveleitekre. Hogy mit szeretnék a következő évben, ha bizalmat szavaztok? Kulturális programokkal dúsítani a szakos-szhékes rendezvénypalettát:  sínre tennénk az Irodalmi Szeglet estsorozatot,  a Kul-Túra és hasonló ínyencsége megszervezését.  Ha elégedett vagy a munkámmal, kérlek, szavazz rám is.

 

 

 

Tarcsay Zoltán vagyok, harmadéves magyar és művelődéstudomány szakos hallgató, harmadik éve a Magyar SzHÉK és az Intézeti Képviselet kötelékében. Szakos külügyi referensként és a MIKI Intézeti Tanácsának rendes tagjaként tevékenykedem az IK köreiben. Már-már veterán hallgatói képviselőnek vagyok mondható. Ennek a félévnek az újdonsága, az Irodalmi Szeglet az én hatáskörömbe is tartozik, emellett pedig az Apokrif című lap egyik szerkesztője is lévén a hallgatói irodalmi élet afféle résztvevőjeként és szervezőjeként is funkcionálok.

 

 

 

 

 

 

 

Ispán Emőke vagyok, elsőéves magyaros szakos hallgató. A szakirányom/minorom még előttem is rejtély, de ha minden jól megy spanyol lesz szeptembertől. Szeretek nyelveket tanulni, utazgatni, más kultúrákat megismerni, jó bölcsészhez méltóan olvasni:) és természetesen a szokásos egyetemista hobbik: moziba/színházba/koncertekre járás, jó sok buli a többi bölcsésszel és vizsgaidőszak alatti vegetáció:D Remélem SzHÉK-esként kivehetem a részem a rendezvényszervezésből és igyekszem mindig jól informált lenni a magyar szak és általában a  bölcsészélet dolgaiban, szóval nyugodtan bombázzatok kérdésekkel! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jenkei Dániel vagyok, másodéves magyar szakos hallgató. Sok mindent szeretek, de fő hobbim a szhékes választásokon való indulás, kérlek szavazz rám (is), hogy ezután is sikeresen képviselhessünk titeket!

 

 

 

 

 

 

Birtók Lili vagyok, elsőéves magyar szakos hallgató. Lehet, hogy már beszippantott a főváros, mióta bekerültem az ELTE-re, de még mindig nyíregyházinak vallom magam. A magyar alapszak mellé művelődéstudomány szakirányt választottam, azon belül is a színházi specializációt - amit gyakorlatban csinálok az ELTE-n kívül, nem árt itt szellemi keretek közé beszorítani.

És Hobo szerint Lili bárónő. Egyrészt ez nem igaz, másrészt remélem, nekem (is) bizalmat szavaztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mszhek.blog.hu/api/trackback/id/tr77987845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása